Rust: Mise à jour du 19 Janvier 2018

Le survival/FPS de Facepunch studio se met à jour avec une grande quantité de changements.

Les pincipaux changements sont:

  • La combinaison Hazmat a été améliorée visuellement et devient craftable
  • Sécuriser un site de crash devient plus difficile, notamment à cause de l'extension de la zone inconstructible autour du lieu du crash
  • Changements sur les balles explosives
  • Possibilité d'effectuer des rotations avec  la touche"R" lors du placement des "workbenchs"
  • Augmentation du délais de 8 à 30 secondes pour la réparation des objets lors des raids
  • Les "small furnaces" diffusent désormais de la chaleur
  • Les flèches laissent désormais apparaître leurs têtes sur le sol, et les flèches enflammées ralentissent la cible
  • Le report des "cheaters" est désormais plus facile
  • Apparition de la branche "staging" sur Steam pour tester les mises à jours à venir
  • Intégration des "Water Well Mini Monuments"
  • Intégration de la commande combatlog <player>, pour les admins serveurs, afin de lire les logs de combats de chaque joueur
  • Optimisations de la mémoire en jeu
  • Optimisations des "skins workshop"
  • Sous-vêtements des joueurs retravaillés
  • Travail sur l'AI
  • et diverses corrections de bug

 

 

Le patch note complet  :

  • Added third person aim down sight sounds
  • Added third person grenade sounds
  • Added third person bandage sounds
  • New binocular sounds
  • New flashlight sounds
  • Admins can get combat log of other players
  • Admins get warnings when anti hack is disabled
  • Added new Hazmat suit
  • Water jug admire animation updated
  • Salvaged hammer admire animation updated
  • Water bucket admire animation updated
  • Wooden spear admire animation updated
  • Stone spear admire animation updated
  • Flamethrower admire animation updated
  • Satchel charge admire animation updated
  • C4 admire animation updated
  • Bow admire animation updated
  • Optimized workshop skin download processing
  • Optimized game object memory usage
  • Optimized skin icon memory usage
  • Optimized skin icon loading
  • EAC SDK update
  • Combat log no longer takes count parameter (uses combatlogsize value instead)
  • Increased junk pile respawn time from 20 to 30 minutes
  • Eliminated GC from voice recorder
  • Jack O Lantern can be picked up
  • Jack O Lantern only accepts wood
  • Small Furnace now emits heat
  • Can rotate tool cupboard after placement with hammer
  • Added Building Blocked zone around Helicopter crash site
  • Must wait 30 seconds to repair a structure after it was damaged
  • Hazmat suit now reserachable and craftable
  • Fixed an exploit near Military Tunnels entrance allowing players to go out of bounds
  • Fixed an exploit inside the Military Tunnels allowing players to build in unintended areas
  • Fixed maximum anisotropic filtering not being set correctly for certain textures
  • Fixed community UI exception
  • Fixed weapon holster exception
  • Fixed HTTP image exception
  • Fixed various Unity exceptions
  • Fixed network stream exception
  • Fixed skin loading exception
  • Fixed planner exception
  • Fixed bloom exception
  • Fixed exception in voice recorder
  • Fixed terrain hole at launch site on Hapis
  • Fixed shelves been placed on Roads
  • Fixed Jack O Lantern can no longer be placed through walls
  • Fixed Vending machine not been destroyed if construction no longer exists
  • Fixed chairs been placed inside trees and clutter (Exploit fix)
  • Fixed not being able to rotate workbenches when deploying
  • Fixed AutoTurrets not losing any health upon pickup
  • Dropbox can no longer be placed under water
  • Fixed Small Refinery not generating charcoal
  • Fixed arrowheads not showing up in outlines
  • Fixed explosive bullet damage being too high
  • Retired viewmodel layer (unused)
 

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